A CUP OF BENIDORM

Mornin’ Babes!

Felfoghatatlan, de legutóbbi poszt óta be sem kapcsoltam a gépemet. Éééééén, aki azzal kezdi a napot, keresi a lehetőséget, hogy írjon Nektek, bááááh. Ezt teszi Spanyolország. Nem! Ezt Benidorm teszi. Kissé beszippantott, de talán most már elmondhatom 10 nap után, hogy beintegrálódtam az itteni életvitelbe.

Pénteken és szombaton jó napot zártunk, már ami a melót illeti, és ennek felettébb örültem! Kicsit be kell „bitchülni”, jól eladni saját magunkat, de utána legalább megy a szekér. Ez mondjuk a vasárnapra már nem volt annyira érvényes. Most, hogy túl vagyok egy héten látom a szisztémát. Ami erős az ugye a péntek-szombat, vasárnap már mindenki hót részeg, vagy még éppen az erős bebaszás szakaszában tengődik, emiatt úgy néz ki, mint egy rakás sz@r, ily módon elég nehéz szép képet készíteni az alapjáraton szépséghibákkal küzdő angolokról (háháhá, nyugi nem utálom őket, ez csak az önkéntes véleménykutatásomból szűrtem le, nem tudom hányan mondták el saját magukról…).

Még mindig meg lehet verni, MÉG MINDIG nem voltam lenn a strandon. Annyira egybefolynak a napok, néha úgy érzem, hogy hiába a meló 7/8/9 óra, de mivel két részletben jövök le, ezért a fél napom elmegy, és eddig nem éreztem az energiát magamban, hogy a „szünetben”, ami két óra, lecappogjak strandolni. MÉG NEM! De most már közelebb lakom…

Szóval elköltöztem! Dani, akiről már írtam felajánlotta, hogy lakhatok nála ingyen. Így hát mivel egyszer élünk, meg fiatal vagyok blablabla, miért ne?! Közelebb leszek a tengerparthoz, ami a meló miatt tök jóóó, és legalább megértem a lakók nagy részét!! :D Amúgy pedig big respect az előző ház főbérlőjének, mert letisztázva mindent fél havi pénzt visszakapok, szóval korrekten elintéztünk mindent :) A mostani lakásban négyen lakunk, egy ghánai csávó, aki csak spanyolul tud (de néha úgy érzem, hogy jobban értem őt, mint az előző lakótársaimat :D), egy lengyel hölgy, aki nagyon nagy arc, és sokat van itt, tehát van kivel beszélgetnem, ha úgy van! :) Képek még nincsenek, a FACEBOOK-oldalra feltöltött képpel tudok csak szolgálni, a csodálatos kilátás:

DinnerTime!
Vasárnap egy csodálatos étterembe mentünk, ami Noémi barátjáé, fent van a hegyekben és bjutiful! :) Elegáns étterem, és iszonyat finom fogások! Meséljenek a képek:

Puskás-bor! :) Spanyol és magyar verzióban is!

A legspanyolabb kaja: thai tészta, háháhá :)

Cheesecake, csokitorta, SOMLÓI GALUSKA, grrr

Angie-vel :)

A hétfői napot ezentúl inkább DAY OFF-nak kiáltom ki, ugyanis elég gyér mennyiségű ember volt lenn a parton. Nap közben meg lehetett gyulladni a melegtől, este pedig olyan szél volt, hogy fáztam! És ezt ittam:

Az éjszaka közepén pedig átcuccoltam a jelenlegi szállásomra. Igazából ilyenkor egészen jó dolog, hogy egy bőröndbe és egy táskába belefér az életem. Szerencsére Ana (a lengyel hölgyike) fenn volt, beengedett, és utána toltunk egy welcome-dinnert, mindezt hajnali 3-kor egy kis mosással vegyítve! :D

Ami izgalmas lehet még, hogy bár utolsó napom volt lényegében az előző helyen, de onnan tudtam, hogy beintegrálódtam, hogy VÉGRE volt időm magamra: napoztam és úsztam a medencében jupppi! És el kell mondjam, hogy száguldok a fekaság felé, fél óra napozás délután 6-kor(!) és barnább vagyok, mint egész életemben eddig bármikor :D

Ma day off, még vissza kell mennem a kajámért-vizekért a másik házba, de lényegében ennyi. Meglátjuk még hogy alakul a nap, addig is csókoltatok mindenkit! :*